obozy letnie naglowek

1. Zbiórka uczestników w dniu 18.08. (niedziela) o godzinie 10.30 na parkingu Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie (przed budynkiem głównym), Aleje Jana Pawła II 78. Autokar firmy Jordan z napisem SPORT SZOK za przednią szybą. Wjazd na parking 8 zł. Ten niewielki wydatek ma zapewnić komfort i bezpieczenstwo uczestników podczas pakowania. Dojazd na parking od Al. Jana Pawła, skręt przy hotelu Justyna naprzeciw Euromarket Opel – Chewrolet. Wyjazd o godz. 11.00.

 

2. Powrót uczestników w dniu 30.08. (piątek) o godzinie 17.00 na parking Akademii Wychowania Fizycznego.

 

3. Adres miejsca zakwaterowania: Willa Sport Szok, 33-343 Rytro 300, tel. 18 4469077, www.sportszok.pl/zielone szkoły (Willa Sport Szok). Opis dojazdu: Jadąc od Starego Sącza, przy stadionie piłkarskim znajdującym się po lewej stronie, należy skręcić w prawo, 50 m od głównej drogi willa Sport Szok, na ścianie neon z logo.

 

4. Przykładowy plan dnia: 7.30 pobudka, 8.00 śniadanie, 9.00-13.00 lekcje tenisa lub spacery rowerowe i zabawy linowe, 13.00 obiad, 14.00-18.00 lekcje tenisa lub spacery rowerowe i zabawy linowe, 18.00 kolacja, 19.00 inne zajęcia rekreacyjne i animacje, 22.00 cisza nocna.

 

5. Prosimy, aby dzieciom młodszym (7-9 lat) sporządzić wykaz „rzeczy” i włożyć na dno bagażu lub podpisać ubrania na metkach. Wszystkich prosimy o ograniczenie bagażu do minimum, co wynika z ograniczonej pojemności bagażników w autokarze oraz potrzeby samodzielnego przenoszenia bagaży w ramach nauki samodzielności. Najlepszym testem wielkości bagażu, będzie przed wyjazdem próba samodzielnego wniesienia bagażu na pierwsze piętro.

 

6. Prosimy o dokonanie przeglądu technicznego roweru.

 

7. Prosimy o zdemontowanie z roweru na czas podróży dodatkowego osprzętu (liczników, lampek itp.).

 

8. Prosimy nie dawać dzieciom na podróż słodyczy, czipsów i napojów gazowanych.

 

9. Ewentualne informacje o lekach (wraz ze zgodą na ich podawanie), dolegliwościach, przeciwwskazaniach, przyzwyczajeniach uczestnika obozu itp. prosimy przekazać na podpisanej kartce w dniu wyjazdu.

 

10. Sugestie dotyczące zakwaterowania (z kim?) proszę podać e-mailowo do 10 dni przed rozpoczęciem obozu. Zostaną potwierdzone. Sugestie podane wcześniej zostały już uwzględnione.

 

11. Jeżeli uczestnik posiada telefon komórkowy, lub planuje zabrać inne urządzenie elektroniczne, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim zasad ujętych w naszym regulaminie obozu. Kontakt telefoniczny z rodzicem lub korzystanie z innego urządzenia elektronicznego wyłącznie w godz.: 21.00 - 22.00. Depozyt telefonu i innego urządzenia elektronicznego o godz. 22.00 do zakończenia zajęć w następnym dniu. Przestrzegamy przed posiadaniem drugiego telefonu "atrapy", co zdarzało się dotychczas u starszych obozowiczów. Jest to bardzo nieuczciwe i ma negatywny wpływ na dobre skorzystanie z programu obozowego. Sugerujemy, aby zweryfikować z dzieckiem brak drugiego telefonu.

 

12. Jeżeli planujecie Państwo odwiedziny, prosimy o przyjazd do Rytra wyłącznie 25.08 (niedziela). W tym dniu zapraszamy serdecznie Państwa do udziału razem z dziećmi w pikniku z zabawami linowymi oraz ognisku z pieczeniem kiełbasek na polanie obok leśniczówki w "Małej Roztoce". Rozpoczęcie pikniku o godz. 14.30, ale można przyjechać znacznie wcześniej aby dłużej być z dzieckiem. Osoby, które zdecydują się na odwiedziny, prosimy o przewiezienie Swojego dziecka (dzieci) z willi Sport Szok na polanę, a po zakończeniu pikniku pod kościół (w przypadku udziału we mszy św.) lub do willi Sport Szok. Dzieci będą poinstruowane jak poprowadzić rodziców. Ponadto prosimy o sportowy ubiór. Szczegółowy program będzie wywieszony przy stołówce. W przypadku pogody deszczowej zaproponujemy indywidualne spędzenie czasu z dzieckiem lub dziećmi.

 

13. Rodziców zachęcamy do przeczytania artykułów znajdujących się w "innych informacjach - obozy letnie" zamieszczonych po lewej stronie oferty obozów letnich, dotyczących między innymi zapobiegania tęsknocie, wyposażenia uczestnika, regulaminów obiektu jak również szczegółów dotyczących programu obozu - zajęć tenisa, zabaw linowych i wycieczek rowerowych. Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu (umieszczonym obok formularza rezerwacyjnego) jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem udziału i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu.

 

14. Przypominamy, iż termin 2 raty (jeżeli jeszcze nie została uregulowana) upływa z dniem 4.08.2019. Przy standardowej wpłacie zaliczki w kwocie 600 zł, 2 rata wynosi 1580 zł. W przypadku udziału jednego uczestnika w dwóch lub trzech obozach letnich 2019, 2 ratę za drugi lub trzeci z obozów należy obniżyć odpowiednio o 100 zł lub 250 zł.

 

15. Obowiązkowe wyposażenie uczestnika:
• buty sportowe do zajęć tenisa – najlepiej buty tenisowe lub inne buty z gładką podeszwą (nie buty trekkingowe),
• buty sportowe w teren,
• strój sportowy – krótkie spodenki i koszulka z krótkim rękawem (kilka kompletów), spodnie dresowe, bluza,
• obuwie halowe potrzebne przy deszczowej pogodzie,
• klapki lub pantofle,
• czapka z daszkiem,
• czepek, okularki pływackie i strój kąpielowy, dziewczęta mogą mieć suszarkę do włosów,
• rower z przerzutkami, oponami minimum 1,7 i kask rowerowy,
• cienka kurtka przeciwdeszczowa, najlepiej nieprzemakalna,
• stare buty (najlepiej tenisówki lub adidasy, nie sandały i klapki) do chodzenia w rzece,
• mały wygodny plecak, który ma pomieścić kurtkę, bluzę, wodę mineralną, ręcznik, mydło, klapki i buty do rzeki (sugerujemy wcześniejszy test pojemności),
• dętka zapasowa dobrana do wielkości koła, szerokości opony i wielkości otworu w obręczy na wentyl (dość ważne w kontekście różnorodności wielkości kół i rodzajów wentyli).

 

Kadra instruktorska zostanie podana w maju.