obozy zimowe naglowek

Informacje dotyczące obozu śląsko - podkarpackiego w Innerkrems w terminie 11.01-18.01.2020

 

1. Zbiórka uczestników w dn. 11.01.2020 (sobota) w Katowicach o godz. 7.30, na parkingu przy ul. Olimpijskiej 11 (od strony ul. Góreckiego - tu adres google: https://goo.gl/maps/8255LqsnPdAs1LhD7), wyjazd 8.00. Autokar firmy Jordan z napisem SPORT SZOK za przednią szybą. Ewentuallny kontakt w dniu wyjazdu: Konrad Rembiasz 531463878, i podczas obozu: Tomasz Lubaś 518975698. Ze względu na czas podróży (ok. 10-12 godz.) prosimy o przygotowanie kanapek i wody mineralnej na drogę, natomiast sugerujemy, aby w podróżnym menu nie było napojów gazowanych, słodyczy i czipsów. Pierwszy posiłek na miejscu to obiad ok. 19.00.

 

2. Powrót w dn. 18.01.2020 (sobota) do Katowic ok. godz. 6.00 na parking przy ul. ul. Olimpijskiej 11, do Rzeszowa ok. 8.30 na parking Galeria Nowy Świat. Bieżące informacje o ewentualnym opóźnieniu przekazane będą za pośrednictwem dzieci z podróży.

 

3. Zakwaterowanie: Hotel Zirbenhof, Innerkrems 25, 9862 Krems in Karnten, Austria, www.pension-zirbenhof.at.

 

4. Aktualne informacje o ośrodku narciarskim Innerkrems: www.innerkrems.at.

 

5. Prosimy o sprawdzenie lub przygotowanie sprzętu narciarskiego w punkcie serwisowym – naostrzenie krawędzi, posmarowanie i scyklinowanie ślizgów, naregulowanie wiązań.

 

6. W dniu wyjazdu prosimy o przekazanie dowodu lub paszportu instruktorowi stojącemu przy wejściu do odpowiedniego autokaru. Mile widziane posiadanie karty EKUZ dołączonej spinaczem do dowodu lub paszportu. Tu wniosek o kartę, karta ważna 6 miesięcy: http://www.nfz.gov.pl/gfx/nfz/userfiles/_public/dla_pacjenta/zalatw_sprawe_krok_po_kroku/ekuz/wniosek_ekuz_pobyt_czasowy.pdf.

 

7. Ewentualne informacje i uwagi dotyczące dziecka (o lekach, dolegliwościach, przeciwwskazaniach, nawykach itp.) prosimy przygotować na kartkach i przekazać wraz z paszportem lub dowodem. Euro na drobne wydatki można zdeponować przekazując również wraz z dokumentem.

 

8. Ze względu na dużą intensywność obozu, proponujemy uczestnikom przygotowanie kondycyjne do efektywnego udziału w obozie (jazda na łyżwach, spacery, jogging, gimnastyka, półprzysiady, wychodzenie po schodach, ćwiczenia równoważne itp.). Przykładowy zestaw ćwiczeń poniżej.

 

9. Wyposażenie uczestnika:

  • jak najmniejszy bagaż spakowany do miękkiej torby (odradzamy walizki plastikowe na kółkach) – bardzo ważne (ręczniki są na wyposażeniu hotelu),
  • sprzęt narciarski lub snowboardowy (obowiązkowo),
  • kask narciarski, gogle (obowiązkowo),
  • plecak, który będzie potrzebny na zajęcia do zabrania lunch-u, butów lub klapek na przebranie podczas przerwy, napoju, czapki, kremu, chusteczek, okularów itp. (obowiązkowo),
  • 2 lub 3 rzepy do spinania nart (obowiązkowo),
  • książeczkę „do snu”,
  • kieszonkowe na coś do picia do lunchu podczas przerwy na stoku (lunch przygotowywany jest samodzielnie podczas śniadania z bufetu szwedzkiego),
  • zegarek na rękę.

 

10. Uwagi dotyczące zakwaterowania (z kim?) prosimy kierować emailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 28.12.2019 (pokoje 2, 3, 4 i 5 osobowe). Wcześniej podane uwagi zostały uwzględnione.

 

11. Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu (zamieszczonym w formularzu zgłoszeniowym) jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem udziału i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu.

 

12. Jeżeli uczestnik posiada telefon komórkowy, lub planuje zabrać inne urządzenie elektroniczne, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim zasad ujętych w naszym regulaminie obozu. Kontakt telefoniczny z rodzicem lub korzystanie z innego urządzenia elektronicznego wyłącznie w godz.: 20.30 - 21.30. Depozyt telefonu i innego urządzenia elektronicznego o godz. 21.30 do zakończenia zajęć w następnym dniu. Przestrzegamy przed posiadaniem drugiego telefonu "atrapy", co zdarzało się dotychczas u starszych obozowiczów. Jest to bardzo nieuczciwe i ma negatywny wpływ na dobre skorzystanie z programu obozowego. Sugerujemy, aby zweryfikować z dzieckiem brak drugiego telefonu.

 

12. Prosimy o sprawdzenie ważności dowodu lub paszportu.

 

13. Planowany program dnia: 7.45 - śniadanie, 9.00-16.00 - zajęcia narciarskie, 16.00-16.30 – ćwiczenia regeneracyjne i profilaktyczne, 16.30 – 17.30 analiza techniki lub inne zajęcia teoretyczne, 17.30 - obiad, 18.30 - animacje, 20.30 – przygotowanie do ciszy nocnej, 21.30 - cisza nocna.

 

14. Prosimy o wpłatę 2 raty do dnia 28.12.2019 na konto: Sport Szok Kraków, Maciej Szczepanik, 32-005 Niepołomice ul. Grunwaldzka 24 f/2, PKO BP SA II o/Kraków, nr 42 1020 2906 0000 1302 0014 8569. Przy wpłacie zaliczki 600 zł druga rata wynosi 2180 zł.

 

 

Do zobaczenia w dniu wyjazdu
Danuta i Maciej Szczepanikowie
wraz z zespołem instruktorów

 

Skład kadry instruktorskiej:

  1. Bisaga Jan
  2. Lubaś Tomek
  3. Kłos Justyna
  4. Rembiasz Konrad
  5. Słomiński Piotrek
  6. Waśniowski Bartek
  7. Węglarz Wojtek
  8. Tomczyk Justyna
  9. Zając Marzena

 

Ćwiczenia przygotowujące do obozu:

lp. Opis ćwiczenia czas trwania lub liczba powtórzeń
1. rozgrzewka nóg - trucht w miejscu 1 min
2. rozgrzewka nóg - skipping A 30 sek
3. rozgrzewka nóg - skipping C (uderzanie się piętami o pośladki) 30 sek
4. skakanie na skakance – różne formy (z nogi na nogę, na 2 nogach, na jednej nodze, obroty w tył, raz na jednej raz na drugiej nodze itp.) po 20 skoków
5. rozgrzewka nóg - wychodzenie prawą nogą na stołek 1 min
6. rozgrzewka nóg - wychodzenie lewą nogą na stołek 1 min
7. dynamiczne rozciąganie mięśni nóg (wymachy) po 12
8. wspięcia na palcach na jednej nodze 12 x
9. przeskoki ze stawianiem naprzemian lewej i prawej nogi na stołek 20 x
10. wyskoki z odbicia się z jednej nogi postawionej na stołek (naprzemian lewa i prawa) 10 x
11. "krzesełko" przy ścianie (kolana zgięte pod kątem prostym, plecy oparte o ścianę) od 30 sek do 1 min.
12. półprzysiady na jednej nodze z półprzysiadu, druga noga oparta z tyłu o stołek 8 x lewa 8 x prawa
13. wyskoki na jednej nodze z półprzysiadu, druga noga oparta z tyłu o stołek 8 x lewa 8 x prawa
14. wyskoki obunóż na stołek – zachować ostrożność!!! 6 x
15. wyskoki jednonóż na stołek – jeszcze bardziej zachować ostrożność!!! 3 x lewa 3 x prawa
16. wyskoki obunóż na stołek z półobrotem, zeskok z półobrotem lub obrotem – jeszcze bardziej zachować ostrożność!!! 1 x
17. ćwiczenia mięśni brzucha - unoszenie tułowia w leżeniu tyłem, stopy zaczepione np. o kaloryfer, kolana pod kątem prostym. 20 - 30 x
18. ćwiczenia mięśni grzbietu - unoszenie tułowia w leżeniu przodem (tułów zwieszony) 15 – 20 x
19. ćwiczenia ramion - "pompki" 10 – 20 x
20. ćwiczenia mięśni brzucha - unoszenie nóg w zwisie 10 – 15 x
21. ćwiczenia mięśni grzbietu - unoszenie nóg w leżeniu przodem (nogi zwieszone) 15 – 20 x
22. ćwiczenia ramion (podciągnięcia na drążku) do 8
23. ćwiczenie stabilizujące – podpór tyłem na łokciach i piętach (prosty tułów) 15sek
24. ćwiczenie stabilizujące – podpór bokiem na ręce i stopie (na lewej i prawej stronie) 10sek
25. ćwiczenie rozciągające statyczne (stretching)

Prosimy wykonywać 2-3 razy w tygodniu, można przeplatać ćwiczenie nóg z ćwiczeniem brzucha, grzbietu lub ramion. Przed obozem należy zrobić 2-3 dni przerwy.