obozy letnie naglowek

1. Zbiórka uczestników w dniu 23.08 (poniedziałek) o godzinie 16.00 na parkingu Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie (przed budynkiem głównym), Aleje Jana Pawła II 78. Autokar firmy Jordan z napisem SPORT SZOK za przednią szybą. Wjazd na parking 8 zł. Ten niewielki wydatek ma zapewnić komfort i bezpieczeństwo uczestników podczas pakowania. Dojazd na parking od Al. Jana Pawła, jadąc od strony Krakowa skręt dwa razy w prawo za hotelem Justyna i obiektem w trakcie budowy. Przed skrętem na parking po lewej stronie widoczne obiekty Politechniki Krakowskiej i obiekt Podium Park. Wyjazd o godz. 16.30.

2. Powrót uczestników w dniu 30.08 (poniedziałek) o godzinie 17.00 na parking Akademii Wychowania Fizycznego.

 

3. Prosimy o dostarczenie na miejsce zbiórki w dniu wyjazdu podpisanej karty zdrowia, i w razie potrzeby podanie w niej niezbędnych informacji o uczuleniach, przeciwwskazaniach, dolegliwościach, orzeczeniach, lekach lub adnotację „nie dotyczy”.

4. Adres miejsca zakwaterowania: Willa Sport Szok, 33-343 Rytro 300, tel. 18 4469077, www.sportszok.pl/zielone szkoły (Willa Sport Szok).

5. Przykładowy plan dnia: 7.30 pobudka, 8.00 śniadanie, 9.00-13.00 lekcje tenisa lub spacery rowerowe i zabawy linowe, 13.00 obiad, 14.00-18.00 lekcje tenisa lub spacery rowerowe i zabawy linowe, 18.00 kolacja, 19.00 inne zajęcia rekreacyjne i animacje, 21.00 przygotowanie do ciszy nocnej, 22.00 cisza nocna.

6. Prosimy, aby dzieciom młodszym (7-9 lat) sporządzić wykaz „rzeczy” i włożyć na dno bagażu lub podpisać ubrania na metkach. Wszystkich prosimy o ograniczenie bagażu do minimum, co wynika z ograniczonej pojemności bagażników w autokarze oraz potrzeby samodzielnego przenoszenia bagaży w ramach nauki samodzielności. Najlepszym testem wielkości bagażu, będzie przed wyjazdem próba samodzielnego wniesienia bagażu na pierwsze piętro.

7. Prosimy o dokonanie przeglądu technicznego roweru, w tym sprawdzenie ciśnienia w oponach.

8. Prosimy o zdemontowanie z roweru na czas podróży dodatkowego osprzętu (liczników, lampek itp.).

9. Prosimy nie dawać dzieciom na podróż słodyczy, czipsów i napojów gazowanych.

10. Sugestie dotyczące zakwaterowania (z kim?) proszę podać e-mailowo do 10 dni przed rozpoczęciem obozu. Zostaną potwierdzone. Sugestie podane wcześniej zostały już uwzględnione.

11. Jeżeli uczestnik posiada telefon komórkowy, lub planuje zabrać inne urządzenie elektroniczne, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim zasad ujętych w naszym regulaminie obozu. Kontakt telefoniczny z rodzicem lub korzystanie z innego urządzenia elektronicznego wyłącznie w godz.: 21.00 - 22.00. Depozyt telefonu i innego urządzenia elektronicznego o godz. 22.00 do zakończenia zajęć w następnym dniu. Przestrzegamy przed posiadaniem drugiego telefonu "atrapy", co zdarzało się dotychczas u starszych obozowiczów. Jest to bardzo nieuczciwe i ma negatywny wpływ na dobre skorzystanie z programu obozowego. Sugerujemy, aby zweryfikować z dzieckiem brak drugiego telefonu.

12. Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem uczestnictwa i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu. Prosimy również o zapoznanie dziecka z poradnikiem obozowicza, który ma na celu zmniejszenie ryzyka zakażeń. Rodziców zachęcamy do przeczytania artykułów znajdujących się w "innych informacjach - obozy letnie" zamieszczonych po lewej stronie oferty obozów letnich, dotyczących między innymi zapobiegania tęsknocie, wyposażenia uczestnika, regulaminów obiektu jak również szczegółów dotyczących programu obozu - zajęć tenisa, zabaw linowych i wycieczek rowerowych.

13. Przypominamy, iż termin 2 raty (jeżeli jeszcze nie została uregulowana) upływa z dniem 9.08.2021. Przy standardowej wpłacie zaliczki w kwocie 800 zł, 2 rata wynosi 1290 zł. W przypadku udziału jednego uczestnika w dwóch lub trzech obozach letnich 2021, 2 ratę za drugi lub trzeci z obozów należy obniżyć odpowiednio o 100 zł lub 250 zł. Numer konta bez zmian: Sport Szok, Maciej Szczepanik, nr: 42 1020 2906 0000 1302 0014 8569.

14. Obowiązkowe wyposażenie uczestnika:
• buty sportowe do zajęć tenisa – najlepiej buty tenisowe lub inne buty z gładką podeszwą (nie buty trekkingowe),
• buty sportowe w teren,
• strój sportowy – krótkie spodenki i koszulka z krótkim rękawem (kilka kompletów), spodnie dresowe, bluza,
• obuwie halowe potrzebne przy deszczowej pogodzie,
• klapki lub pantofle,
• czapka z daszkiem,
• rower z przerzutkami, oponami minimum 1,7 i kask rowerowy,
• cienka kurtka przeciwdeszczowa, najlepiej nieprzemakalna,
• stare buty (najlepiej tenisówki lub adidasy, nie sandały i klapki) do chodzenia w rzece, kąpielówki lub strój kąpielowy,
• mały wygodny plecak, który ma pomieścić kurtkę, bluzę, wodę mineralną, ręcznik, buty do rzeki (sugerujemy wcześniejszy test pojemności),
• dętka zapasowa dobrana do wielkości koła, szerokości opony i wielkości otworu w obręczy na wentyl (dość ważne w kontekście różnorodności wielkości kół i rodzajów wentyli),
• zegarek na rękę,
• maseczka do zasłonięcia ust i nosa,
• cienka czapka, chusta lub opaska pod kask do zabaw linowych.

 

Kadra instruktorska:
1. Janczura Sebastian – instruktor zabaw linowych,
2. Dziedzic Maciej – wychowawca,
3. Kłos Justyna – wychowawca,
4. Lubaś Tomasz – wychowawca, instruktor tenisa,
5. Mitela Kamil – wychowawca, instruktor tenisa,
6. Mucha Lena – wychowawca,
7. Radoszek Patrycja – wychowawca,
8. Szczepanik Danuta – wychowawca,
9. Szczepanik Maciej – kierownik obozu,
10. Węglarz Wojciech - instruktor zabaw linowych,