obozy zimowe naglowek

Informacje dla rodziców i uczestników obozu Knappenwirt w St. Lambrecht 17.02 – 23.02.2024

 


1. Zbiórka uczestników w dn. 17.02.2024 w sobotę o godz. 6.00, na parkingu dla autokarów w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie obok hali tenisowej i pływalni, Aleje Jana Pawła II 78. Wyjazd o 6.30. Wjazd na parking 10 zł po podaniu hasła SPORT SZOK (tylko dla uczestników naszego obozu, normalny wjazd to 20 zł) lub po okazaniu całorocznego abonamentu. Dojazd na parking od strony ul. Nowohuckiej, wjazd na wysokości MPO w ulicę Boguszówka, za szlabanem należy skręcić zaraz w lewo. Dokładna lokalizacja miejsca zbiórki. https://maps.app.goo.gl/7Laq2swywx8iYwRt7. Ewentualny kontakt w razie konieczności podczas zbiórki w dniu wyjazdu do Michała Kowalczyka 531232923. Kontakt podczas obozu do Tomasza Lubasia 518975698.


2. Na parkingu będzie podstawiony autokar firmy Jordan z logo Sport Szok za przednią szybą. Prosimy odnaleźć Swoje nazwisko na liście zawieszonej przy środkowym wejściu i zająć miejsce zgodnie z naniesioną na liście numeracją. Na zbiórce będzie tylko część instruktorów. Pozostali będą oczekiwać już na miejscu w St. Lambrecht.


3. Wymienioną poniżej obowiązkową dokumentację uczestnika prosimy przekazać Michałowi Kowalczykowi stojącemu przy przednim wejściu do autokaru, w kopercie z nazwiskiem i imieniem.


4. Powrót do Krakowa w dn. 23.02.2024 w piątek ok. godz. 22.30-23.00 na ten sam parking. Bieżące informacje o dokładnej godzinie przyjazdu przekazane będą za pośrednictwem dzieci z podróży.


5. Zakwaterowanie: hotel Knappenwirt.


6. Prosimy o sprawdzenie lub przygotowanie sprzętu narciarskiego w punkcie serwisowym – naostrzenie krawędzi, posmarowanie ślizgów i naregulowanie wiązań. W ramach współpracy rekomendujemy sprawdzony serwis Wolf Trail (30-721 Kraków, ul. Przewóz 49, tel.: 668175727, http://wolftrail.pl/). Na hasło Sport Szok serwis udziela naszym klientom 15 % rabatu z ogólnego cennika. Nieodpowiednio przygotowany sprzęt utrudnia udział w zajęciach i ogranicza efekty szkoleniowe.


7. Uwagi dotyczące składu w pokoju prosimy kierować emailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej do 2 lutego (pokoje 2 ,3 i 4 osobowe oraz apartamenty 6 i 8 osobowe).


8. Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu http://sportszok.pl/regulamin-obozu-zimowego jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem udziału i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu.


9. Jeżeli uczestnik posiada telefon komórkowy, lub planuje zabrać inne urządzenie elektroniczne, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim zasad ujętych w naszym regulaminie obozu. Kontakt telefoniczny z rodzicem lub korzystanie z innego urządzenia elektronicznego wyłącznie w godz.: 20.30 - 21.30. Depozyt telefonu i innego urządzenia elektronicznego o godz. 21.30 do zakończenia zajęć w następnym dniu. Przestrzegamy przed posiadaniem drugiego telefonu "atrapy", co zdarzało się dotychczas u starszych obozowiczów. Jest to bardzo nieuczciwe i ma negatywny wpływ na dobre skorzystanie z programu obozowego. Sugerujemy, aby zweryfikować z dzieckiem brak drugiego telefonu.


10. Planowany program dnia: 7.00 - śniadanie, 9.00-12.00 - zajęcia na stoku, 12.00-13.30 – przerwa na lunch w restauracji Grebenzenblick (dla uczestników obozu zniżka 10 %), 13.30 – 16.00 zajęcia na stoku, 16.30 – 17.00 ćwiczenia regeneracyjne i profilaktyczne, 17.00 – 18.00 analiza techniki lub inne zajęcia teoretyczne, 18.00 - obiadokolacja, 19.00 – 20.30 animacje wieczorne, 20.30 – przygotowanie do ciszy nocnej, 21.30 - cisza nocna.


11. Jeżeli ktoś jeszcze tego nie zrobił, prosimy o wpłatę 2 raty najpóźniej do 2.02.2024 na konto: Sport Szok Kraków, Maciej Szczepanik, PKO BP SA II o/Kraków, nr 42 1020 2906 0000 1302 0014 8569. Przy wpłacie standardowej kwoty zaliczki 1000 zł druga rata wynosi 2900 zł dla roczników 2008 i starszych lub 2700 zł dla roczników 2009 i młodszych.

 


Obowiązkowa dokumentacja uczestnika:


1. ważny paszport lub dowód,
2. podpisana karta kwalifikacyjna uczestnika wypoczynku, i w razie potrzeby podanie w niej niezbędnych informacji o uczuleniach, przeciwwskazaniach, diecie, dolegliwościach, orzeczeniach, lekach lub adnotację „nie dotyczy” - częściowo wypełnioną kartę otrzymaliście Państwo w automatycznej odpowiedzi na zgłoszenie poprzez formularz zgłoszeniowy,
3. karta EKUZ – znacznie ułatwia ewentualne procedury medyczne w Austrii (odpukać).

 

 

Obowiązkowe wyposażenie uczestnika:


a. jak najmniejszy bagaż spakowany do miękkiej torby (odradzamy plastikową walizkę na kółkach, utrudniającą spakowanie autokaru), ręczniki są na wyposażeniu hotelu,
b. kanapkę i wodę na podróż – pierwszy posiłek to obiadokolacja o 18.00,
c. spięte narty bez pokrowców i buty narciarskie,
d. kask narciarski, gogle, czapkę,
e. plecak, który pomieści butelkę z wodą oraz buty na zmianę podczas przerwy w barze,
f. 2 lub 3 rzepy do spinania nart,
g. dresik i buty do biegania,
h. zegarek na rękę (niektórzy ignorują tą pozycję wyposażenia, jednak jest to niezbędny element służący punktualności, gdy nie posiada się telefonu bo jest w depozycie),
i. sprawdzone leki na przeziębienie lub gorączkę,
j. drobne kieszonkowe na herbatkę lub przekąskę podczas przerwy w zajęciach – w hotelu zapewnione przez Sport Szok wyżywienie to śniadanie w formie bufetu i obiadokolacja (można dodatkowo zabrać suchą przekąskę, typu kabanosy, orzeszki lub paluszki).

 


Do zobaczenia w dniu wyjazdu
Danuta i Maciej Szczepanikowie
wraz z zespołem instruktorów

 


Skład kadry instruktorskiej (http://sportszok.pl/o-nas/kadra) :
1. Cionek Jakub
2. Dulczewska Zofia
3. Lubaś Tomasz
4. Szczepanik Wojciech
5. Szczudrawa Krzysztof
6. Trzeszczkowski Konrad