Informacje dla wyjeżdżających - obóz Knappenwirt w St. Lambrecht

Kluczowe informacje  

  1. Zbiórka uczestników w dn. 25.01.2025 w sobotę o godz. 6.00, na parkingu dla autokarów w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie obok hali tenisowej i pływalni, Aleje Jana Pawła II 78. Wyjazd o 6.30. Wjazd na parking 10 zł po podaniu hasła SPORT SZOK (tylko dla uczestników naszego obozu, normalny wjazd to 20 zł) lub po okazaniu całorocznego abonamentu. Dojazd na parking od strony ul. Nowohuckiej, wjazd na wysokości MPO w ulicę Boguszówka, za szlabanem należy skręcić zaraz w lewo. Dokładna lokalizacja miejsca zbiórki. https://maps.app.goo.gl/7Laq2swywx8iYwRt7. Kontakt podczas obozu do Tomasza Lubasia 518975698.
  2. Na parkingu będzie podstawiony autokar firmy Jordan z logo Sport Szok za przednią szybą. Prosimy odnaleźć Swoje nazwisko na liście zawieszonej przy środkowym wejściu i zająć miejsce zgodnie z naniesioną na liście numeracją. Na zbiórce będzie tylko część instruktorów. Pozostali będą oczekiwać już na miejscu w St. Lambrecht.
  3. Wymienioną poniżej obowiązkową dokumentację uczestnika prosimy przekazać instruktorowi stojącemu przy przednim wejściu do autokaru, w kopercie z nazwiskiem i imieniem.
  4. Powrót do Krakowa w dn. 31.01.2025 w piątek ok. godz. 22.30-23.00 na ten sam parking. Bieżące informacje o dokładnej godzinie przyjazdu przekazane będą za pośrednictwem dzieci z podróży.
  5. Zakwaterowanie: hotel Knappenwirt.
  6. Prosimy o sprawdzenie lub przygotowanie sprzętu narciarskiego w punkcie serwisowym – naostrzenie krawędzi, posmarowanie ślizgów i naregulowanie wiązań. W ramach współpracy rekomendujemy sprawdzony serwis Wolf Trail (30-721 Kraków, ul. Przewóz 49, tel.: 668175727, http://wolftrail.pl/). Na hasło Sport Szok serwis udziela naszym klientom 15 % rabatu z ogólnego cennika. Nieodpowiednio przygotowany sprzęt utrudnia udział w zajęciach i ogranicza efekty szkoleniowe.
  7. Uwagi dotyczące składu w pokoju prosimy kierować emailem na adres: sportszok@sportszok.pl najpóźniej do 10 stycznia (pokoje 2 ,3 i 4 osobowe oraz apartamenty 6 i 8 osobowe).
  8. Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem udziału i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu.
  9. Jeżeli uczestnik posiada telefon komórkowy, lub planuje zabrać inne urządzenie elektroniczne, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim zasad ujętych w naszym regulaminie obozu. Kontakt telefoniczny z rodzicem lub korzystanie z innego urządzenia elektronicznego wyłącznie w godz.: 20.30 - 21.30. Depozyt telefonu i innego urządzenia elektronicznego o godz. 21.30 do zakończenia zajęć w następnym dniu. Przestrzegamy przed posiadaniem drugiego telefonu "atrapy", co zdarzało się dotychczas u starszych obozowiczów. Jest to bardzo nieuczciwe i ma negatywny wpływ na dobre skorzystanie z programu obozowego. Sugerujemy, aby zweryfikować z dzieckiem brak drugiego telefonu.
  10. Jeżeli ktoś jeszcze tego nie zrobił, prosimy o wpłatę 2 raty najpóźniej do 10.01.2025 na konto: Sport Szok Kraków, Maciej Szczepanik, PKO BP SA II o/Kraków, nr 42 1020 2906 0000 1302 0014 8569. Przy wpłacie standardowej kwoty zaliczki 1000 zł druga rata wynosi 2900 zł dla roczników 2009 i starszych lub 2700 zł dla roczników 2010 i młodszych.

Obowiązkowa dokumentacja uczestnika

  1. ważny paszport lub dowód,
  2. podpisana karta kwalifikacyjna uczestnika wypoczynku (do pobrania tutaj), i w razie potrzeby  podanie w niej niezbędnych informacji o uczuleniach, przeciwwskazaniach, diecie, dolegliwościach, orzeczeniach, lekach lub adnotację „nie dotyczy” -  częściowo wypełnioną kartę otrzymaliście Państwo w automatycznej odpowiedzi na zgłoszenie poprzez formularz zgłoszeniowy,
  3. karta EKUZ – znacznie ułatwia ewentualne procedury medyczne w Austrii (odpukać).

Obowiązkowe wyposażenie uczestnika

  1. jak najmniejszy bagaż spakowany do miękkiej torby (odradzamy plastikową walizkę na kółkach, utrudniającą spakowanie autokaru), ręczniki są na wyposażeniu hotelu,
  2. kanapkę i wodę na podróż – pierwszy posiłek to obiadokolacja o 18.00,
  3. spięte narty bez pokrowców i buty narciarskie,
  4. kask narciarski, gogle, czapkę,
  5. plecak, który pomieści butelkę z wodą oraz buty na zmianę podczas przerwy w barze,
  6. 2 lub 3 rzepy do spinania nart,
  7. dresik i buty do biegania,
  8. zegarek na rękę (niektórzy ignorują tą pozycję wyposażenia, jednak jest to niezbędny element służący punktualności, gdy nie posiada się telefonu bo jest w depozycie),
  9. sprawdzone leki na przeziębienie lub gorączkę,
  10. drobne kieszonkowe na herbatkę lub przekąskę podczas przerwy w zajęciach – w hotelu zapewnione przez Sport Szok wyżywienie to śniadanie w formie bufetu i obiadokolacja (można dodatkowo zabrać suchą przekąskę, typu kabanosy, orzeszki lub paluszki).

Planowany program dnia

Godzina

Aktywność

7:30

Śniadanie

9:00-12:00

Zajęcia na stoku

12:00-13:30

Przerwa na lunch w restauracji Grebenzenblick (dla uczestników obozu zniżka 10 %)

13:30-16:00

Zajęcia na stoku

16:00-16:30

Zajęcia regeneracyjne i profilaktyczne

17:00-18:00

Analiza techniki lub inne zajęcia teoretyczne

18:00

Obiadokolacja

19:00-20:30

Animacje wieczorne

20:30

Przygotowanie do ciszy nocnej

21:30

Cisza nocna

Skład kadry instruktorskiej

wkrótce

Do zobaczenia w dniu wyjazdu
Danuta i Maciej Szczepanikowie
wraz z zespołem instruktorów