obozy zimowe naglowek

 Informacje dotyczące obozu małopolskiego 2 w Innerkrems w terminie 2.02-9.02.2020

 

1. Zbiórka uczestników w dn. 2.02.2020 (niedziela) o godz. 5.30, na parkingu Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie (przed budynkiem głównym), Aleje Jana Pawła II 78. Możliwa opłata za wjazd na parking 8 zł. Ten niewielki wydatek zwiększy komfort pakowania oraz bezpieczeństwo uczestników podczas wyjazdu. Dojazd na parking od Al. Jana Pawła, skręt przy hotelu Justyna naprzeciw Euromarket Opel – Chewrolet. Wyjazd 6.00. Dwa autokary firmy Jordan z napisem SPORT SZOK za przednią szybą – listy pasażerów na autokarach. Ewentualny kontakt w dniu wyjazdu z Piotrem Kolasą: 600359133 i podczas obozu z Maciejem Szczepanikiem: 603409267. Ze względu na czas podróży (ok. 10 godz.) prosimy o przygotowanie kanapek i wody mineralnej na drogę, natomiast sugerujemy, aby w podróżnym menu nie było napojów gazowanych, słodyczy i czipsów. Pierwszy posiłek na miejscu to obiad ok. 18.00.

 

2. Powrót do Krakowa w dn. 9.02.2020 (niedziela) ok. godz. 6.00 na parking AWF. Bieżące informacje o ewentualnym opóźnieniu przekazane będą za pośrednictwem dzieci z podróży.

 

3. Zakwaterowanie: Hotel Zirbenhof, Innerkrems 25, 9862 Krems in Karnten, Austria, www.pension-zirbenhof.at.

 

4. Aktualne informacje o ośrodku narciarskim Innerkrems: www.innerkrems.at.

 

5. Prosimy o sprawdzenie lub przygotowanie sprzętu narciarskiego w punkcie serwisowym – naostrzenie krawędzi, posmarowanie i scyklinowanie ślizgów, naregulowanie wiązań. W ramach współpracy rekomendujemy wysokiej klasy serwis Wolf Trail (30-721 Kraków, ul. Przewóz 49, tel.: 668175727). Serwis prowadzony jest przez naszego byłego instruktora, byłego zawodnika AZS Zakopane i absolwenta AWF Kraków, czołowego zawodnika Polski we freeride - uczestnika cyklu Freeride World Tour Qualifier – Andrzeja Osuchowskiego. Na hasło Sport Szok serwis udziela naszym klientom 20 % rabatu z ogólnego cennika. Zniżki obowiązują również w serwisie w Zakopanym. Link: www.wolftrail.pl

 

6. W dniu wyjazdu prosimy o przekazanie dowodu lub paszportu instruktorowi stojącemu przy wejściu do odpowiedniego autokaru. Mile widziane posiadanie karty EKUZ dołączonej spinaczem do dowodu lub paszportu. Tu wniosek o kartę, karta ważna 6 miesięcy: http://www.nfz.gov.pl/gfx/nfz/userfiles/_public/dla_pacjenta/zalatw_sprawe_krok_po_kroku/ekuz/wniosek_ekuz_pobyt_czasowy.pdf

 

7. Ewentualne informacje i uwagi dotyczące dziecka (o lekach, dolegliwościach, przeciwwskazaniach, nawykach itp.) prosimy przygotować na kartkach i przekazać wraz z paszportem lub dowodem. Euro na drobne wydatki można zdeponować przekazując również wraz z dokumentem.

 

8. Ze względu na dużą intensywność obozu, proponujemy uczestnikom przygotowanie kondycyjne do efektywnego udziału w obozie (jazda na łyżwach, spacery, jogging, gimnastyka, półprzysiady, wychodzenie po schodach, ćwiczenia równoważne itp.). Przykładowy zestaw ćwiczeń poniżej.

 

9. Wyposażenie uczestnika:

  • jak najmniejszy bagaż spakowany do miękkiej torby (odradzamy plastikową walizkę na kółkach utrudniającą spakowanie autokaru) – bardzo ważne (ręczniki są na wyposażeniu hotelu),
  • sprzęt narciarski lub snowboardowy (obowiązkowo),
  • kask narciarski, gogle (obowiązkowo),
  • plecak, który będzie potrzebny na zajęcia do zabrania lunch-u, butów lub klapek na przebranie podczas przerwy, napoju, czapki, kremu, chusteczek, okularów itp. (obowiązkowo),
  • 2 lub 3 rzepy do spinania nart (obowiązkowo),
  • książeczkę „do snu”,
  • kieszonkowe na coś do picia do lunchu podczas przerwy na stoku (lunch przygotowywany jest samodzielnie podczas śniadania z bufetu szwedzkiego),
  • zegarek na rękę.

 

10. Uwagi dotyczące zakwaterowania (z kim?) prosimy kierować emailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 19.01.2020 (pokoje 2, 3, 4 i 5 osobowe). Wcześniej podane uwagi zostały uwzględnione.

 

11. Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu (zamieszczonym w formularzu zgłoszeniowym) jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem udziału i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu.

 

12. Jeżeli uczestnik posiada telefon komórkowy, lub planuje zabrać inne urządzenie elektroniczne, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim zasad ujętych w naszym regulaminie obozu. Kontakt telefoniczny z rodzicem lub korzystanie z innego urządzenia elektronicznego wyłącznie w godz.: 20.30 - 21.30. Depozyt telefonu i innego urządzenia elektronicznego o godz. 21.30 do zakończenia zajęć w następnym dniu. Przestrzegamy przed posiadaniem drugiego telefonu "atrapy", co zdarzało się dotychczas u starszych obozowiczów. Jest to bardzo nieuczciwe i ma negatywny wpływ na dobre skorzystanie z programu obozowego. Sugerujemy, aby zweryfikować z dzieckiem brak drugiego telefonu.

 

13. Prosimy o sprawdzenie ważności dowodu lub paszportu. Mile widziane posiadanie karty EKUZ. Tu wniosek o kartę, karta ważna 6 miesięcy: http://www.nfz.gov.pl/gfx/nfz/userfiles/_public/dla_pacjenta/zalatw_sprawe_krok_po_kroku/ekuz/wniosek_ekuz_pobyt_czasowy.pdf

 

14. Planowany program dnia: 7.45 - śniadanie, 9.00-16.00 - zajęcia narciarskie, 16.00-16.30 – ćwiczenia regeneracyjne i profilaktyczne, 16.30 – 17.30 analiza techniki lub inne zajęcia teoretyczne, 17.30 - obiad, 18.30 - animacje, 20.30 – przygotowanie do ciszy nocnej, 21.30 - cisza nocna.

 

15. Prosimy o wpłatę 2 raty do dnia 19.01.2020 na konto: Sport Szok Kraków, Maciej Szczepanik, 32-005 Niepołomice ul. Grunwaldzka 24 f/2, PKO BP SA II o/Kraków, nr 42 1020 2906 0000 1302 0014 8569. Przy wpłacie zaliczki 600 zł druga rata wynosi 2180 zł.

 

 

Do zobaczenia w dniu wyjazdu
Danuta i Maciej Szczepanikowie
wraz z zespołem instruktorów

 

Skład kadry instruktorskiej:

  1. Kłos Justyna
  2. Kolasa Piotr
  3. Kowalczyk Michał
  4. Lubaś Tomek
  5. Myślak Marta
  6. Rembiasz Konrad
  7. Seremak Robert
  8. Słomiński Piotrek
  9. Szczepanik Maciek
  10. Tokarz Mateusz
  11. Zając Marzena

 

Ćwiczenia przygotowujące do obozu:

lp. Opis ćwiczenia czas trwania lub liczba powtórzeń
1. rozgrzewka nóg - trucht w miejscu 1 min
2. rozgrzewka nóg - skipping A 30 sek
3. rozgrzewka nóg - skipping C (uderzanie się piętami o pośladki) 30 sek
4. skakanie na skakance – różne formy (z nogi na nogę, na 2 nogach, na jednej nodze, obroty w tył, raz na jednej raz na drugiej nodze itp.) po 20 skoków
5. rozgrzewka nóg - wychodzenie prawą nogą na stołek 1 min
6. rozgrzewka nóg - wychodzenie lewą nogą na stołek 1 min
7. dynamiczne rozciąganie mięśni nóg (wymachy) po 12
8. wspięcia na palcach na jednej nodze 12 x
9. przeskoki ze stawianiem naprzemian lewej i prawej nogi na stołek 20 x
10. wyskoki z odbicia się z jednej nogi postawionej na stołek (naprzemian lewa i prawa) 10 x
11. "krzesełko" przy ścianie (kolana zgięte pod kątem prostym, plecy oparte o ścianę) od 30 sek do 1 min.
12. półprzysiady na jednej nodze z półprzysiadu, druga noga oparta z tyłu o stołek 8 x lewa 8 x prawa
13. wyskoki na jednej nodze z półprzysiadu, druga noga oparta z tyłu o stołek 8 x lewa 8 x prawa
14. wyskoki obunóż na stołek – zachować ostrożność!!! 6 x
15. wyskoki jednonóż na stołek – jeszcze bardziej zachować ostrożność!!! 3 x lewa 3 x prawa
16. wyskoki obunóż na stołek z półobrotem, zeskok z półobrotem lub obrotem – jeszcze bardziej zachować ostrożność!!! 1 x
17. ćwiczenia mięśni brzucha - unoszenie tułowia w leżeniu tyłem, stopy zaczepione np. o kaloryfer, kolana pod kątem prostym. 20 - 30 x
18. ćwiczenia mięśni grzbietu - unoszenie tułowia w leżeniu przodem (tułów zwieszony) 15 – 20 x
19. ćwiczenia ramion - "pompki" 10 – 20 x
20. ćwiczenia mięśni brzucha - unoszenie nóg w zwisie 10 – 15 x
21. ćwiczenia mięśni grzbietu - unoszenie nóg w leżeniu przodem (nogi zwieszone) 15 – 20 x
22. ćwiczenia ramion (podciągnięcia na drążku) do 8
23. ćwiczenie stabilizujące – podpór tyłem na łokciach i piętach (prosty tułów) 15sek
24. ćwiczenie stabilizujące – podpór bokiem na ręce i stopie (na lewej i prawej stronie) 10sek
25. ćwiczenie rozciągające statyczne (stretching)

Prosimy wykonywać 2-3 razy w tygodniu, można przeplatać ćwiczenie nóg z ćwiczeniem brzucha, grzbietu lub ramion. Przed obozem należy zrobić 2-3 dni przerwy.